God fortsättning!

Så, då var 2010 års julhelg över. De senaste åren har mina föräldrar och mina fyra syskon med familjer firat hemma hos oss, men i år har vi firat helt själva på grund av galloperande kräksjuka! Synd, men vi har haft väldigt mysigt ändå (mellan kräkningarna förstås). Barnen fick som vanligt massor av julklappar som roat dem hela helgen, Emil fick lite tekniska prylar (det uppskattas alltid) och jag fick ett par nya gåstavar som jag önskat mig hela hösten. De heter "BungyPump number one"och har en fjädring med 4 kg´s motstånd vilket medför mer träning för överkroppen. Kan verkligen behövas! Man stelnar till rätt så mycket när man sitter lutad över skrivbordet och scrappar....

Annars så har dagen har ägnats åt tvätt, tvätt, tvätt och åter tvätt och så lite städning.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0