Dag 18 "Nygamla jeans"

Åh, jag hittade fler undanlagda jeans i en ännu mindre storlek som jag kan ha nu! De är knappt använda och ett par hade t.o.m prislappen kvar! Vilken tur att jag sparat lite "bli mindre igen"-kläder! Mina gamla kläder och framför allt jeansen börjar bli sådär fulpösiga och jag har tänkt vänta några kilo till innan jag köper nya kläder, så de här nygamla jeansen blir toppen! Ibland känns det inte som att jag gått ner i vikt, men när man får på sig mindre kläder så inser man att det faktiskt är så det ligger till. På riktigt! Ganska upplyftande måste jag säga.


Dagens meny:

Frukost: Grekisk yoghurt med müsli, linfrön och gojibär

Lunch: Currykyckling med bacon och sallad

Middag: Köttgryta med 3 sorters lök

Mellanmål: 2 ägg med kaviar fm, lite mörk choklad em



Kommentarer
Postat av: Nancy

Du e grymt duktig, heja dig.

De måste vara en skön känsla att få komma i mindre stl. :)

2011-02-04 @ 22:04:03
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: Camilla

Wow! Så himla duktig du är kära syster. Härligt när kläderna börjar "pösa" i stället för tvärtom;-). Snart kommer vårkläderna - Då är det dags för belöning i form av massa nytt o snyggt. KRAM!

2011-02-13 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0