Dag 19 "Nattatvätt"

Dag 19 ägnas åt plock och packning under ganska stor stress, för under natten är det dags för avfärd mot Storlien. Blir lite si och så med maten, för jag glömde ta upp lax ur frysen, så jag äter makrill och resten av familjen får dela på en familjelasagne. Inte mycket till fredagsmat, men men... Emil går och lägger sig tidigt eftersom det är han som ska börja köra, men jag har lite kvar att göra så klockan blir 22:30 innan det är dags för mig att krypa till kojs. Då hör jag hur Julia hostar som bara den, så jag går in med ett glas vatten och upptäcker att hon kräkts av allt hostande. Jaha, det är bara att duscha av henne, bädda rent och tvätta två maskiner sängkläder. Klockan 01 kan jag äntligen lägga mig men har svårt att somna och efter en stund kommer Stina in och snurrar runt. Får minimalt med sömn innan klockan ringer kl 03:00....


Dagens meny:

Frukost: Grekisk yoghurt med müsli, linfrön och gojibär

Lunch: Köttgryta med tre sorters lök

Middag: Makrill

Mellanmål: Tyvärr inget på fm, yoghurt med gojibär em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0