Dag 23 "Nu har jag gjort det"

Ja, nu har jag tagit premiärturen med mina nya gåstavar "BungyPump" och de håller vad de lovar. Man svettas definitivt mer och armarna får sig verkligen en genomgång. Skönt! Knät gnällde lite under turen så jag får se ikväll hur det känns. Tog det ganska försiktigt ändå, med lite kortare tur och långsammare tempo.
 
Det blåser ganska rejält ute idag, men det är ingenting mot hur det ven inatt. Vår stora studsmatta har slagit kullerbyttor på tomten och stolparna som håller skyddsnätet har knäckts. Tur att den blev stoppad av vårat lilla staket så att den inte dansade in hos någon av grannarna!


Dagens meny:

Frukost: Grekisk yoghurt med müsli och gojibär

Lunch: Kebabsallad

Middag: GI-lasagne

Mellanmål: Sen frukost så inget på fm, lite salami em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0