Dag 24 "Vårkänslor"

Har tagit en härlig morgonpromenad idag i det vackra vädret och bara sugit åt mig av den friska luften. Det är så fantastiskt fint när man blickar ut över de soldränkta och frostiga åkrarna. Får vårkänslor och en riktig energikick. Tänker att nu SKA jag ut och promenera varje dag om jag bara är frisk. Spelar ingen roll vad det är för väder för UT ska jag!!! Om det så bara blir korta rundor emellanåt spelar mindre roll...


Dagens meny:

Frukost: Grekisk yoghurt med müsli och kanel

Lunch: Omelett med salami och parmesanost

Middag: Kycklingfilé med rosépeppar och ädelostsås

Mellanmål: Sen frukost så inget på fm, en bauta-apelsin em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0