Dag 36 "Yes, yes, yees"

Dag 35 gick i ett hejdundrande tempo (jobba till 14, hem å hämta plånbok, åka till MAXI å handla, hem igen, storstäda kyl och frys, ta hand om disk, tvätta, köra Julia till en kompis, hem å laga mat, köra till MAXI igen, hämta Julia hos kompisen, hem igen, äta, tvätta igen, ta hand om disk....) och det blev tidig sänggång, så jag skrev inget igår.
Det kommer nu istället.


Dagens meny:

Frukost: Turkisk yoghurt med müsli, linfrön och kanel

Lunch: Kycklingfilé med ädelostsås

Middag: Kalvstek Provencale

Mellanmål: GI-muffin fm, LCHF chokladboll em


Vägning idag.....och minus på vågen! YES! Måste säga att det känns lite extra kul att ha passerat en viss siffra.....

-1,6 kilo (totalt -20 kilo)


Har tänkt ta en bild nu när jag passerat 20 kilo för att jämföra. För trots allt finns det tillfällen då det känns som att alla kilona är kvar....
Jag kommer nog lägga ut en före- och efter-bild här på bloggen också.
Vet själv att jag tycker det är roligt att se såna bilder.


Kommentarer
Postat av: Nancy

Du e helt grym på att fixa detta med att äta rätt.

Klart att du ska lägga ut en före och efter bild. VISA hur duktig du är!

Kram

2011-02-23 @ 23:19:32
URL: http://pinknanc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0