Tränings-sugen

Börjar så smått känna ett visst tränings-sug.... Det finns ett nytt gym på Flygstaden där man kan köpa klippkort och det passar mig bättre än årskort, eftersom jag är en periodare när det gäller sånt. Dessutom slipper man ta sig in till stan där man får snurra runt i evigheter efter en parkeringsplats. Enda nackdelen är att de inte har barnpassning, vilket de har på ett par andra gym inne i stan. Jag slutar tidigt vissa dagar och då hade det varit skönt att träna, istället för att vänta till kvällen när man blir lite slö och bekväm... Men det ska nog gå bra ändå!
Hur som helst så har jag bestämt mig för att köpa ett 20-kort när nästa lön kommer...

Jag har också bestämt mig för att köpa nya träningskläder, så jag slipper ha mina noppiga, loppbetna, gamla pösiga trasor till mjukisbyxor och Emils sladdriga t-shirtar på mig.
Med hjälp av några enkla klick på Ellos webshop har jag snart dessa hos mig:





Hoppas de passar....
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0