Dag 15 "Nöjd"

Tröööött och nöjd! Har lagat mat i omgångar hela kvällen känns det som...men nu är iallafall 2 formar GI-lasagne och 2 formar vanlig lasagne färdiga inför Storlien. Senare i veckan ska jag göra ett par olika kycklingrätter också. Det kommer kännas bekvämt när man är i stugan och bara behöver ställa in en form i ugnen när det är matdags. 
Jag och barnen har varit i stan idag och köpt varma strumpor, skidvantar, "rånarluvor" som barnen ska ha under skidhjälmarna och underställ så nu är vi snart redo för vintersemester! Ska bara bestämma mig för vilka vantar jag själv ska ha, tumvantar i skinn eller ett par i goretex som håller värmen ner till -30.  

Å så var det vägning idag: -1,4 kg (totalt -17,4 kg)
Så här mycket har jag aldrig gått ner förut, men å andra sidan har jag aldrig haft en så hög startvikt heller...Jag tänker inte tala om vad jag vägde från början. Inte än iallafall, kanske sen när jag är lite längre ifrån där jag började. Fånigt kanske, det är ju bara siffror...eller inte....äsch, jag håller det för mig själv ett tag till iallafall. Vart tar allt vägen egentligen...förångas det eller kommer det helt enkelt ut den "vanliga vägen"??? Bara undrar.


Dagens meny:

Frukost: Grekisk yoghurt med müsli, linfrö och gojibär

Lunch: Fetaostsallad

Middag: Pepparbiff med broccoli och bearnaisesås

Mellanmål: Mango och tranbärsbollar fm, Allevo måltidsbar em


Kommentarer
Postat av: Nancy

Du e grymt duktig på att äta rät, jag inspireras massor av dig och dina recept.

Kram

2011-02-02 @ 23:17:13
URL: http://pinknanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0