Aha-upplevelse

Igår rensade jag ut kläder från garderoben och det var en hel del som fick flytta ut.
Några av kläderna har jag köpt innan och de har suttit sådär lite trångt, så jag har väntat med att använda dem. Men nu är de istället helt stora och sladdriga....Hmmm, som det kan bli. 
Så här i efterhand kan man ju tycka att det är helt onödigt att handla kläder som inte passar direkt, men å andra sidan är det ju en hel del byxor som jag köpt för länge sedan som jag kan ha nu.
Men lite ledsen är jag allt för de fina kläder som jag aldrig hann använda.... 
När jag tog fram ett par capri-jeans fick jag världens aha-upplevelse...de var ju jättestora!
Trots att vågen visar att man gått ner flera kilo, så finns det stunder då man knappt tror det ändå. Men när jag ser de där jeansen jag hade i somras så förstår jag att det verkligen har hänt grejjer!
  

De svarta till vänster är de jeansen jag hade på mig idag och de blå till höger hade jag i somras....
En viss skillnad alltså.

Jag har faktiskt blivit mindre....men jag är fortfarande stor...
Jag är mindre stor nu iallafall, det känns helt okej! 


Veckans vägning:

-0,4 kilo (totalt -22 kilo)


Kommentarer
Postat av: Nancy

kul att se sån stor skillnad,.

Du e JÄTTE duktig!!!

Kram

2011-03-21 @ 22:13:56
URL: http://pinknanc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0