Dag 28 "Tungt...."

Idag känner jag mig extra tung på nåt sätt...å svullen liksom. Ändå är det inte "lingonvecka" och dessutom har jag varit flitig med mina morgonpromenader. Men jag känner på mig att vågen står på plus imorgon...och jag tror att jag vet anledningen till detta. 
Den här veckan har jag nämligen slarvat med maten. Inte så att jag vräkt i mig massa onyttigheter utan snarare tvärtom, har knappt ätit ett enda mellanmål och haft oregelbundna mattider. Detta har resulterat i många blodsockerdippar...och det är aldrig bra! Så skärpning....
Men nu är semestern slut och även om det är härligt att vara ledig och ta dagen som den kommer, så är det också skönt att komma tillbaka till vardagen och alla rutiner. På nåt sätt...


Dagens meny:

Frukost: Grekisk yoghurt med müsli, linfrön och kanel

Lunch: Fläskfilé i ädelostsås och sallad

Middag: GI-lasagne

Mellanmål: Sen frukost så inget på fm, lite salami em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0