Dag 32 "Äldre och tyngre"

Fyller 36 idag och imorse väcktes jag av familjen med sång och paket. Mysigt! Jag brukar alltid säga att jag inte behöver någon present, men det är aldrig någon som håller med mig i den frågan, så.....jag fick jättefina saker, bl.a det här:


Ny snygg personvåg i glas

Passar jättebra i nya badrummet!


En ny GI-bok

Mycket matnyttig information och goda recept!


Jag blev jätteglad för allt! Vågen har jag provat och jämfört med den gamla och det visar sig att man faktiskt blir TYNGRE på den nya....Hmmm, jag har ju hört att den måste stå helt plant, så jag har burit runt på vågen och provat massa olika platser i badrummet, för att hitta det perfekta stället (alltså ett som visar liiiite mindre siffror, hihi). Det skiljer några hekto beroende på var man ställer den....Men jag får väl bara acceptera att det skiljer lite. Kanske har den gamla vågen varit en glädjevåg! (kunde det inte få vara tvärtom...) Men, men det är ju BARA siffror. Det bästa kanske hade varit om jag mätt mig också, men då skulle jag egentligen gjort det från början....tycker jag nog.
Men min bästa måttstock är faktiskt mina kläder! 


Dagens meny:

Frukost: Turkisk yoghurt med müsli, linfrön och kanel

Lunch: Kaprisbiffar med senapsröra

Middag: Pepparbiff med bearnaisesås och sallad

Mellanmål: GI-muffins fm + em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0