Längesen...

Ja, riktigt längesen jag skrev här nu (7 månader...)
Tiden har rusat fram, liksom bara försvunnit. Har inte varit världsbäst på att ta vara på dagarna som gått heller, måste bli bättre på det.
Har pysslat LITE grann, hade gärna gjort mer om jag haft inspiration och energi till det, men tids nog kommer det :-)
Just nu är jag sjukskriven på halvtid pga utmattningssyndrom. Känns overkligt på nåt sätt, sånt händer ju andra...
Har upplevt mycket stress till och från under flera års tid, kroppen har gett mig flera varningssignaler men de har ignorerats totalt....
När kroppen till slut sa till på skarpen hade jag inget val....eller ens någon möjlighet att fortsätta som vanligt.
Men till slut kommer detta bli hur bra som helst, det är jag säker på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0