Tändstickshus

Altrade mina första tändsticksaskar inför julen 2010. Köpte 5 tändstickshus hos Mima´s scrapbooking. De var så himla roliga att göra. Ville såklart köpa fler men de sålde slut väldans fort. Jag sökte på alla möjliga webshopar efter dem men utan framgång, så jag köpte vanliga tändsticksaskar istället och de var faktiskt lika roliga att altra!Altrade mina första tändsticksaskar inför julen 2010. Köpte 5 tändstickshus hos Mima´s scrapbooking. De var så himla roliga att göra. Här är det första.  Ville såklart köpa fler men de sålde slut väldans fort. Jag sökte på alla möjliga webshopar efter dem men utan framgång, så jag köpte vanliga tändsticksaskar istället och de var faktiskt lika roliga att altra!


Kommentarer
Postat av: Nancy

ser att du har gjort massa fina tändsticksaskar.

Kram Nancy

2010-12-27 @ 19:42:20
URL: http://pinknanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0