Tillbaka till verkligheten

Sådär ja! Har jobbat idag för första gången sedan 21/12. Det gick bra! Det var så skönt att komma tillbaka till verkligheten igen efter alla sjukor... Roligt att träffa dagisbarnen igen och mina härliga jobbarkompisar! Men jösses vad trött jag är nu... det kommer nog att ta ett litet tag till innan kroppen är helt återställd, men sen så ska jag och resten av familjen banne mig hålla oss friska hela 2011. Faktiskt!
Hälsade på mamma och pappa efter jobbet och lämnade lite julklappar. Min lillasyster Angelica, hennes man Matts och deras lilla trollunge Vidar var också där. Angelica hade varit hos frissan och klippt och färgat håret. Supersnyggt som alltid! Ska nog unna mig själv med en total make-over av håret den dagen jag inte längre är förpassad till klädbutikernas tjocke-avdelningar när jag ska handla kläder. Så det så! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0