Är så trött....

....på att vara så här sjukligt trött! Känns som att jag behöver sova flera veckor i sträck...
Har inte alls orkat ta mig ut på några promenader veckan som gått...förutom en tur på lördagen, då jag bara ville hem och lägga mig igen....
Hoppas det blir bättre när våren kommer på riktigt! Vill ju vara en piggelina med massor av energi!

Vägde mig igår och det har vänt lite (som tur är) men det går väldigt långsamt. Det ska det ju få göra, kroppen ska ju hinna med sig själv också, eller hur? Men nu vill jag inte att det ska plussa varannan vecka, det känns lite drygt.

- 1 kilo  (totalt -21,6 kilo) 



Kommentarer
Postat av: Nancy

hur lyckas du gått ner 1kg till....

och så e du så trött, men väldigt duktig i vilket fall. Här hemma har de slarvats massor de 2 sista veckorna :( som nu syndar jag igen :( med äpplepaj och vaniljsås på jobber :( men gott e de ;)

Men de måste verkligen bli skärpning hade velat gå ner innan USA resan där blir de nog svårt att hålla vikten... 3 veckor kvar exakt till vi åker lääängtar massor. Men längtar även till att de ska bli mässa och att få träffa dig och familjen. Men de behöver jag ju inte längta så länge på.

2011-03-16 @ 23:02:32
URL: http://pinknanc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0