Dag 22 "Vägning"

Nu har vi bestämt oss. Vi åker inte upp till Storlien eftersom alla inte är helt friska än. Stina har fortfarande lite feber och ont i magen och jag springer på toan stup i ett! Det känns verkligen jättetråkigt att inte få komma iväg på vår semester, men det är sånt som händer.
Så nu är det bara för oss att packa upp alla resväskor, lämna tillbaka takboxen och låsa upp brevlådan igen. Katten får vi inte hämta hos mina föräldrar än, för de är livrädda för magsjuka...men han har det så bra där så... 
Det positiva är ju att vi inte behöver laga så mycket mat den här veckan, eftersom jag gjorde hela 8 formar med olika rätter som skulle med upp. Bara att ta ut från frysen och värma. Vi har ju trots allt semester ändå!


Dagens meny:

Frukost: Grekisk yoghurt med müsli och gojibär

Lunch: Hamburgare utan bröd

Middag: GI-lasagne

Mellanmål:


Å så var det vägning idag...

-1,6 kg (totalt -19 kg)

Det går alltså bra och ändå har jag fortfarande inte kommit ut på mina efterlängtade promenader!
Ska försöka mig på det lite smått och se hur knät reagerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0