Dag 10 "Testat Dafgårds GI-mat"

Sjukligt trött, alldeles rödögd och med ett gråblekt och svullet ansikte tog jag min första titt i badrumsspegeln imorse. Herregud, jag hade kunnat skrämma barn med den nunan! Men efter en dusch och insmörjning med världens bästa foundation från Mary Kay såg jag ju nästan riktigt pigg och utvilad ut... Jag tänkte faktiskt för en sekund att jag skulle ta fram kameran och ta en före- och en efterbild, det hade kanske varit lite roligt....kanske.

Eftersom jag inte hade någon lagad mat med mig till jobbet idag så har jag provat en färdig GI-rätt från Dafgårds.



Den var faktiskt helt okej som "reservmat" men den behöver lite mer kryddor. Jag blev lagom mätt, men är man riktigt hungrig får man komplettera med extra grönsaker eller en sallad.  


Dagens meny:

Frukost: Grekisk yoghurt med honung och müsli

Lunch: Kycklingfilé med dinkel (färdig GI-rätt från Dafgårds)

Middag: Oxrullader med blomkålspuré

Mellanmål: Allevo måltidsbar fm, grekisk yoghurt med gojibär em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0