Dag 4 "Vill ut och gå"

Ja, det blev ju tyvärr ingen lunchlåda till jobbet idag....men som tur var så var maten på jobbet ganska GI-okej så det blev bra ändå....


Dagens meny:

Frukost: Mild naturell yoghurt och flingor (snart är flingorna slut, då blir det lite större variation i frukostarna)

Lunch: Ost- och tomatgratinerad kassler med kikärtor

Middag: Mozzarellafylld laxfilé med basilika

Mellanmål: Smoothie fm + em


Tyvärr blir det inte mycket motion för min del just nu. Har en inflamation i ena knät som kureras med piller och innan kuren är slut och förhoppningsvis knät blir bra så blir det inga promenader. Känner verkligen att jag längtar efter att få prova mina nya gåstavar! Ska man minska i vikt så krävs det ju att man rör på sig också så därför tror jag inte att vågen kommer att visa minus när jag väger mig på måndag... Men jag tar faktiskt inte det som något nederlag, jag vet ju iallafall att det jag äter är bra för mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0